Melbyes nye drakt

Vi jobber mye med fornyelsesprosjekter hos oss for tiden, og nå kan vi endelig vise frem det synligste eksempelet på dette: Ny firmaprofil, med nye farger og ny logo.

113 år som selskap betyr at vi har hatt mange forskjellige utseender gjennom tidene. I disse tider der digitalisering og nye arbeidsprosesser preger både oss og bransjen, følte vi at vi trengte et nytt design som ville passe den nye epoken Melbye er på vei inn i.

Logo, farger & ikoner

Vi har valgt en ny logo og fargepaljett som er både leken og moderne, og som gir oss fleksibilitet til å tilpasse den på forskjellige flater. Vi er ikke låst til én logo i en fast farge, snarere kan vi tvert imot skape flere variasjoner basert på de nye fargene våre.

Fra å være oransje og lyseblå, blir vi nå forskjellige nyanser av mørkblå og grønn, ispedd litt gult og beige. Våre samarbeidspartnere og kunder vil kunne forvente seg mange forskjellige kombinasjoner av dette i det nye markedsmateriellet vårt som rulles ut fortløpende.

Forretningsenhetene våre, Energi, Infrastruktur, Installasjon og Fiber, har også blitt oppgraderte med egne ikoner, slik at det går raskere å orientere seg på web og i markedsmateriellet vårt.

Nye lokaler

Vi tok den nye profilen vår med inn i arbeidet da vi pusset opp hovedkvarteret vårt i Prost Stabels vei 22, og vi er veldig stolte av resultatet. I disse Corona-tider er det dessverre få muligheter til å invitere kunder hjem til oss på Skedsmokorset, men vi kommer til å ønske dere velkommen så snart mulighetene til dette byr seg.

Vi håper den nye profilen vår vil bli godt mottatt av våre kunder og samarbeidspartnere, og gleder oss til å vise dere våre nye lokaler.

Vennlig hilsen alle oss i Melbye