Melbye blir verdens første Condux servicepartner

Vår medarbeider, Jesper Rygert, får undervisning hos Condux i Mankato, USA. Vår medarbeider, Jesper Rygert, får undervisning hos Condux i Mankato, USA.

Nytt familiemedlem! Gulfstream™ 350 er en bånddrevet blåsemaskin som benyttes i installasjonen av Fiberkabel med hjelp av blåseteknikk.Nytt familiemedlem! Gulfstream™ 350 er en bånddrevet blåsemaskin som benyttes i installasjonen av Fiberkabel med hjelp av blåseteknikk.

Melbye blir verdens første Condux servicepartner

Melbye har i flere år vært skandinavisk distributør av Condux blåsemaskiner. Nå er vi stolte over å kunne si at vi som første forhandler i verden har blitt autorisert servicepartner. Servicesenteret for Condux blåsemaskiner er plassert i vårt svenske hovedkontor i Jönköping.

Sertifiseringen innebærer en betydelig styrkning av servicegraden for våre kunder, som nå kan få service og reparasjoner direkte av Melbye.

For oss er det viktig å alltid kunne gjøre det enklest mulig for våre kunder, det er noe vi legger vår stolthet i. Med sertifiseringen som Condux Servicepartner og med den høye kompetansen vi har i Melbye, så vil vi kunne tilby både experthjelp og en langt smidigere service for kundene våre.

Blåsemaskiner er robuste, men med jevnlig service så fungerer maskinene optimalt og får en lengre levetid. Hvor ofte en blåsemaskin behøver service er avhengig av mange faktorer, som hvor ofte den benyttes og i hva slags type miljøer den opererer i. En vanlig standardservice kan for eksempel innebære bytting av drivbånd, gjennomgang av alle funksjoner og selvsagt vask og rens.

Fra før så har vi også service på fibersveiser fra Fiberfox, noe som vi vil fortsette med.

Les mer om Melbye Servicesenter.

Blåsemaskin GS350

• Kraft: 0-311 N
  • Hastighet: 0-100 m/min.
  • Kabel YD: 4,0-16,0 mm
  • Tub YD: 8-40 mm