Melbye overtager TLP Spårteknik

Melbye køber TLP Spårteknik AB og ansætter Torbjörn Persson, som var ejer og direktør af TLP Spårteknik AB. Torbjörn vil fortsætte hos Melbye og arbejde som sælger inden for området Jernbane.

Med købet vil Melbye overtage de agenturer som TLP var indehaver af, og intentionen er, at videreudvikle det stærke produktsortiment og fastholde det fokuseret som er rettet mod jernbanen.

Melbye forventer, at fusionen vil have en positiv effekt for kunderne da vi nu kan levere en mere komplet løsning med kernekompetence inden for udvikling af løsninger og produkter til jernbanen. Kunderne vil opleve Melbye som en dynamisk samarbejdspartner og med en kapacitet til at løse komplekse opgaver, kapacitet til at være en god dynamisk partner til vores kunder.

Melbye har i en tid søgt efter et firma som TLP Spårteknik AB med produkter og kompetence, som kan være med til udvide vores produktsortiment rettet mod jernbanen, som er et vigtigt markedet for os.