DONG Energy og Melbye indgår aftale

Melbye Skandinavia Danmark og DONG Energy har indgået aftale om levering af kabeltilbehørsprodukter

Melbye Skandinavia har igennem generationer været en pålidelig og kompetent samarbejdspartner på energiprodukter i Norge og Sverige og med udgangspunkt i denne mangeårige erfaring intensiveres markedsføringen af energiprodukter i Danmark.

Melbye Skandinavia Danmark og DONG Energy har underskrevet en kontrakt om levering af kabeltilbehørsprodukter foreløbigt for en tre-årig periode.

DONG Energy er en seriøs og kompetent referencekunde på det danske marked og aftalen er en afgørende milepæl i ambitionerne om etablering af langsigtede samarbejder og partnerskaber med betydende energiselskaber på det danske marked. Samarbejdet med DONG Energy vil medvirke til at styrke Melbyes position i Danmark og Melbye glæder sig til erfaringsudvekslingen med DONG Energy og de øvrige nordiske energiselskaber.

Melbye har i løbet af de seneste år udviklet organisationen, så den opfylder behovene hos selskaber som DONG Energy bl.a. ved målrettet at styrke produktchefernes tilknytning til kunderne og producenterne. Det er Melbyes ambition at produktoptimere og frembringe nye ideer og kundetilpassede løsninger i tæt samarbejde med kunderne.

Melbye etableredes i Danmark i 2004 og har til i dag været mest kendt for det komplette produktsortiment til fiberinfrastruktur. Med den store erfaring der ligger i de øvrige skandinaviske selskaber på energiprodukter, er det naturligt at videreføre markedsføringen af dette sortiment også i Danmark.